Błąd

Ładowanie danych

Bezpieczna strona - wprowadzamy zmiany

Zależy nam na zwiększaniu bezpieczeństwa i jak najlepszej ochrony danych, stąd też już we wrześniu pojawi się kilka zmian. Nie wyczuwalnych dla użytkowników, którzy są z nami już dłużej, ale obowiązujące wszystkie osoby, które właśnie będą się rejestrować.

Co zmieniamy?
Rozszerzamy wymagania dotyczącące siły haseł 
 
Od tej pory hasła powinny zawierać co najmniej 8 znaków, w tym małe i duże litery, cyfry oraz znaki specjalne. Wymagania te będą weryfikowane na etapie rejestracji nowych użytkowników, zmiany hasła lub przypomnienia hasła.
 
Nowa polityka haseł nie wpłynie automatycznie na obecnych użytkowników. Dalej będą mogli logować się do systemu swoimi dotychczasowymi danymi. Od przyszłego roku w związku z pełnym przejściem na nową politykę system przy następnym logowaniu będzie wymuszał od użytkowników zmianę hasła na zgodną z wymaganiami.
 
Cykliczna zmiana hasła
 
Użytkownicy będą proszeni przy logowaniu o zmianę hasła po sześciu miesiącach od jego ostatniej aktualizacji.
 
Blokowanie konta po nieudanych próbach logowania
 
Konta użytkowników, którzy w ciągu 5 prób logowania do systemu wpiszą niepoprawne hasło, zostaną zablokowane. Na takiej konto nie będzie można się zalogować. Po zablokowaniu na adres e-mail, na który się logowali, zostanie wysłany specjalna wiadomość systemowa z linkiem do odblokowania konta. Po kliknięciu będzie można ponownie próbować zalogować się na swoje konto.
 
Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, piszcie do nas: spoldzielnia@um.warszawa.pl - dołożymy wszelkich starań, by zmiany związane z bezpieczeństwem strony, nie były uciążliwe.